Aktuality

PŘIJĎ A TŘIĎ! - školní družina

07.06.19

V pátek 7. 6. 2019 se děti z 1. a 3. oddělení školní družiny zúčastnily Ekologického dne na nádvoří Reduty. Děti si zaskákaly ve skákacím hradu, zodpověděly otázky z problematiky třídění odpadu a ochrany přírody. Nejvíce se dětem líbila důkladná prohlídka…

Ostia - Vatikán - Řím

06.06.19

Il secondo giorno... Vatikán - dnešní den patřil návštěvě nejmenšího státu světa. Nejprve jsme si prohlédli papežovo letní sídlo v Castel Gandolfu u jezera Albani, a pak již zamířili na vlastní území Vatikánu s bazilikou sv. Petra a…

Škola v přírodě Všemina 2. A a 3. B - 4. den

Dnes nás čekalo nejen slunečné počasí, ale také lanové centrum. Děti byly velmi odvážné – posuďte sami. Zbytek dne pokračoval ve sportovním duchu. A co bude večer? Necháme se překvapit.              …

Ostia - Vatikán - Řím

05.06.19

Primo giorno... Naše první zastávka - Ostia Antica, nás nadchla rozsáhlým archeologickým nalezištěm, nacházející se asi 30 km jihozápadně od Říma.  Odpoledne jsme strávili na pláži a užívali si slunného počasí.   Ondráčková, Vašková

Školní výlet - 1. B, 2. C

V měsíci červnu nás vylákalo sluníčko na turistický pochod. Cestou jsme se zaměřili na pozorování přírody. Sedm kilometrů pochodu Bunč - Brdo prověřilo fyzické schopnosti našich žáků. Byli stateční! Odměnou jim byla nádherná vyhlídka na okolní krajinu. Byl to…

Školní výlet 2. B - zámek Bučovice

05.06.19

5. 6. 2019 jsme navštívili zámek Bučovice a zámeckou zahradu. Vše se moc vydařilo a už se těšíme na další společnou akci v OK baru v Kunovicích.                                 …

Škola v přírodě Všemina 2. A a 3. B - 3. den

Náš třetí den byl plný her a soutěží. Začínali jsme olympiádou, ve které si děti vyzkoušely chůzi na chůdách, americké foukačky a spoustu dalších disciplín. Zábava pokračovala v bazénu. Čeká nás soutěž o nejlepšího tanečníka.        …

Škola v přírodě Všemina 2. A, 3. B - 1. den

04.06.19

Při příjezdu nás přivítalo krásné počasí, kterého jsme si celý den užívali. Při túře po okolní krajině jsme závodili v běhu, soutěžili  v hodu žabek do vody. Děti také velmi nadchl večerní bowlingový turnaj.             …

Škola v přírodě Všemina 2. A a 3. B - 2. den

Dnes jsme se vydali po stopách ztraceného VŠEMINSKÉHO POKLADU. Museli jsme překonat veškerá úskalí této honby za pokladem a spoustu nástrah. Indicie totiž byly nejen dobře uschovány, ale rovněž pečlivě zašifrovány před loupícími zbojníky a zloději. Vše jsme…

Den dětí 2019

04.06.19

Mezinárodní DEN DĚTÍ se slaví 1. června. Všechny dětské dárky mají společné to, že mají vykouzlit dětem úsměv na tváři ...                       …

Školní výlet 8.B - Orientka

03.06.19

Na výlet jsme vyrazili s panem učitelem Kočířem a paní učitelkou Horákovou ve dnech 29.-31.května. Na chatu Orientka v Jeseníkách nás čekala dlouhá cesta vlaky a autobusem. Přijeli jsme, ubytovali se a vrhli se na připravený program. Měli jsme vedoucího Jirku…