Aktuality

Komentované prohlídky města Uherského Hradiště s žáky 7.A a 7.C

10.06.23

Ve dnech 1. a 7. června proběhly ve spolupráci se Slováckým muzeem Uherské Hradiště, komentované prohlídky města Uherské Hradiště. Historik Pavel Portl poutavým výkladem…

Žáci naší školy si připomněli 81. výročí lidické tragédie

Před 81 lety dne 10. června 1942 byla nacistickými okupanty vyhlazena obec Lidice u Kladna. Tento hrůzný čin si připomněli také žáci 7.B dne 9. června 2023 položením kytice a zapálen…

ŠD - ekologický den "Přijď a třiď"

10.06.23

V pátek 9. 6. 2023 jsme se zapojili do ekologického dne pro děti "Přijď a třiď", který se v rámci festivalu Týká se to taky tebe konal na nádvoří Reduty. Dle fotek se můžete přesvědčit, že program…

Příprava pokrmů k tématu "Oslava narozenin" Nj6

09.06.23

V rámci opakování slovní zásoby i gramatiky si žáci a žákyně 6. tříd chtěli připravit pokrmy k podtématu "Oslava narozenin".  Ve třech skupinách připravovali pizza šneky,…

Výlet do Londýna - kapitola 2.

Den 3. Tento den nás čekala nejen dlouhá procházka po Londýně a cesta metrem, ale i plnění interaktivních úkolů pro pana učitele Mabbetta. Po naší obvyklé ranní cestě metrem jsme…

Škola v přírodě Velké Karlovice - 4. den

09.06.23

Tento týden jsme se společně 2. A, 2. B, 2. C a 3. A vypravili na školu v přírodě do Velkých Karlovic. V krásné přírodě, obklopeni loukami, jsme prožili nádherný týden. Po celou dobu jsme…

Vzdělávací kemp 5.B

08.06.23

Vzdělávací kemp 5.B Konečně jsme se dočkali! Náš dlouho očekávaný a vytoužený vzdělávací kemp nastal. Děti si užily 3 dny plné zábavy, her a zážitků v malebném…

Škola v přírodě Velké Karlovice - 3. den

V odborné literatuře se můžeme dočíst, že naše potřeba kontaktu s přírodou je s velkou pravděpodobností evolučně geneticky zakotvená. Lépe se cítíme v prostředí, ve kterém…

Google poezie

08.06.23

Víte, co je to google poezie? Je postavená na hledání veršů v našeptávači. Básně tvoří řádky nápovědy vygenerované na základě předchozích vyhledává…

Škola v přírodě Velké Karlovice - 2. den

07.06.23

Cesta do pravěku V měsíci červnu se naši žáci přenesli o více než 3,5 milionu let zpět do minulosti. Ocitli jsme se v pravěku... Objevnou výpravu podnikají čtyři tlupy – 2. A, 2. B, 2. C a 3. A.  Cromagnon:…

Výlet do Londýna - kapitola 1.

Den 1. V pondělí jsme vyjeli po půl deváté ráno od ZŠ UNESCO směrem na Bratislavu, přes kterou jsme se dostali na vídeňské letiště. Zde jsme prošli standardními letištní…

Škola v přírodě Velké Karlovice 2023

06.06.23

VELKÉ KARLOVICE - KYČERKA Den první a naše dobrodružství začíná. Srdečně všechny zdravíme ze školy v přírodě. Počasí je nádherné a nálada výborná! …