Aktuality

Školní výlet 6.B - Permonium

09.06.19

Dne 5.6.2019 se žáci 6.B vypravili na školní výlet do Oslavan u Brna do Permonia - zábavného parku s příběhem a interaktivní hrou Magic Permon. Zažili dobrodružství, napětí, zdolávali překážky v lanovém centru, svezli se na vorech, dostali se do sopky,prošli…

Po stopách totalitních režimů 20. století s žáky devátých tříd

Dne 7.6.2019 se 30 žáků naší školy zúčastnilo exkurze Po stopách totalitních režimů 20. století do Prahy. První částí exkurze byla prohlídka Národního památníku na Vítkově, kde si žáci prohlédli expozice - Křižovatky české a československé státnosti…

Fotosoutěž Toulavá poezie má své vítěze!

07.06.19

Ve čtvrtek 30. 5. 2019 byla ukončena fotografická soutěž Toulavá poezie. Celkem bylo do soutěže zasláno přes 40 fotografií, ze kterých bylo vybráno 12 nejlepších. O vítězi rozhodla veřejnost v internetovém hlasování na Facebooku školy.   Hlasování…

Den otců na druhém stupni

Všichni víme, že 12. května se slaví Den našich maminek. Obvykle maminkám poděkujeme za jejich starostlivost a ochotu a v tento den jim darujeme čokoládu nebo přáníčko. Neměli bychom ale zapomínat na naše tatínky! Ti totiž slaví svátek 16. června!…

PŘIJĎ A TŘIĎ! - školní družina

07.06.19

V pátek 7. 6. 2019 se děti z 1. a 3. oddělení školní družiny zúčastnily Ekologického dne na nádvoří Reduty. Děti si zaskákaly ve skákacím hradu, zodpověděly otázky z problematiky třídění odpadu a ochrany přírody. Nejvíce se dětem líbila důkladná prohlídka…

Ostia - Vatikán - Řím

06.06.19

Il secondo giorno... Vatikán - dnešní den patřil návštěvě nejmenšího státu světa. Nejprve jsme si prohlédli papežovo letní sídlo v Castel Gandolfu u jezera Albani, a pak již zamířili na vlastní území Vatikánu s bazilikou sv. Petra a…

Škola v přírodě Všemina 2. A a 3. B - 4. den

Dnes nás čekalo nejen slunečné počasí, ale také lanové centrum. Děti byly velmi odvážné – posuďte sami. Zbytek dne pokračoval ve sportovním duchu. A co bude večer? Necháme se překvapit.              …

Ostia - Vatikán - Řím

05.06.19

Primo giorno... Naše první zastávka - Ostia Antica, nás nadchla rozsáhlým archeologickým nalezištěm, nacházející se asi 30 km jihozápadně od Říma.  Odpoledne jsme strávili na pláži a užívali si slunného počasí.   Ondráčková, Vašková

Školní výlet - 1. B, 2. C

V měsíci červnu nás vylákalo sluníčko na turistický pochod. Cestou jsme se zaměřili na pozorování přírody. Sedm kilometrů pochodu Bunč - Brdo prověřilo fyzické schopnosti našich žáků. Byli stateční! Odměnou jim byla nádherná vyhlídka na okolní krajinu. Byl to…

Školní výlet 2. B - zámek Bučovice

05.06.19

5. 6. 2019 jsme navštívili zámek Bučovice a zámeckou zahradu. Vše se moc vydařilo a už se těšíme na další společnou akci v OK baru v Kunovicích.                                 …

Škola v přírodě Všemina 2. A a 3. B - 3. den

Náš třetí den byl plný her a soutěží. Začínali jsme olympiádou, ve které si děti vyzkoušely chůzi na chůdách, americké foukačky a spoustu dalších disciplín. Zábava pokračovala v bazénu. Čeká nás soutěž o nejlepšího tanečníka.        …

Škola v přírodě Všemina 2. A, 3. B - 1. den

04.06.19

Při příjezdu nás přivítalo krásné počasí, kterého jsme si celý den užívali. Při túře po okolní krajině jsme závodili v běhu, soutěžili  v hodu žabek do vody. Děti také velmi nadchl večerní bowlingový turnaj.             …